eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌من تمام شده‌ام، یک نقطه کنارم بگذارید.
چقدر دلش می‌خواست فریاد بکشد و خشم خود را بیرون بریزد اما فقط به آرامی گریست ، در آن دقایق تلخ گریه تنها وسیله‌ ای بود که روح نا آرامش را تسکین می‌ داد:)
فقط اینو میدونم جایِ خالی بعضی آدما هیچوقت پر نمیشه ، با هیچکس ، با هیچی ، هیچ‌ جوره‌ ‌؛ اون احساس خلأ بعد از رفتنشون همیشه هست . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
سالهاست منتظر آمدن روزهای بهترم ولی نمی‌دانم چرا هنوز هم دیروزها بهترند:))!
سلام
‏سلام بر کسانی که شب‌های فراوان ، تکیه‌گاهِ افرادِ بسیاری بودند ، اما در شب‌های تنهاییِ خود ، هیچ تکیه‌گاهی جُز تنهایی نداشتند.
زیاد در خاطرات دیگران کنجاوی نکنید ؛ زیرا در خاطرات هر شخص چیزهایی هست که حتی می‌ترسد ، آنها را برای خودش آشکار کند .!
افسرده تر از این بود که گریه کند..
پشتِ جمله‌ی "مهم نیست عادت کردم" قدِ یه عُمر زور زدن واسه درست شدنِ شرایط و نتیجه نگرفتن ، درد خوابیده.
‹اغمــٔـا›
؛
بعضی وقتا که ناراحتم ‌‌؛ ی جور عجیبی این ناراحتی و با تک تک وجودم درک میکنم ‌! انگار که تو رگا جا خون غمه.. انگار که تو پلاسماش غم و پاچیدن.. انگار که همه چیز سیاه سفید بود و این غمه که رنگ داده ب همه چیز ‌. ‌.