eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و من ای کاش میتوانستم این دل خسته و غمگین را دور از چشم همگان انگار که برای من نیست کنار خیابانی رها کنم . . !
احساس می‌کنم این زندگی را قبلا یک‌نفر مصرف کرده و تمام خوشی‌هایش را برای خود برداشته و حالا تفاله‌اش نصیب من شده است.
من کم حرف نیستم؛ شاید فقط یه سکوت انتخابی رو در پیش گرفتم تا از مردم در امان بمونم.
شادی در سرزمینم ‏افسرده است !
خیلی عجیبه که یادم نمیاد یک‌ماه پیش چطوری زندگی می‌کردم؟ به چی فکر می‌کردم؟ کیفیت زندگیم چطوری بود؟ خیلی عجیبه که انگار یک‌ماه پیش خیلی وقت پیش بوده!
میگفت: آدما شبیه حرفاشونن ولي اون حرفایی که نمیزنن . .
بعضی وقت ها حس بی هویتی بهم دست میده حس میکنم از خودم چیزی ندارم برای گفتن‌.
چقدر انسان تنهاست؛ مثل پرِ کاه در هوای طوفانی:))
در میان انبوهی از حجم نبودن ها ، به زندگی ادامه میدهیم ؛
ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدم‌های دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه می‌گذرد، نه جهان را نجات می‌دهیم و نه اهمیت می‌دهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای می‌نوشیم و شب به شب سر به بالش می‌گذاریم..!