خیلی عجیبه که یادم نمیاد یکماه پیش چطوری زندگی میکردم؟ به چی فکر میکردم؟ کیفیت زندگیم چطوری بود؟
خیلی عجیبه که انگار یکماه پیش خیلی وقت پیش بوده!
ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدمهای دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه میگذرد، نه جهان را نجات میدهیم و نه اهمیت میدهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای مینوشیم و شب به شب سر به بالش میگذاریم..!
ولی یه سال دیگه اینطوری پیش بره میتونم به صورت مستقل برم یه گوشه تیمارستان زندگی کنم .