eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی عجیبه که یادم نمیاد یک‌ماه پیش چطوری زندگی می‌کردم؟ به چی فکر می‌کردم؟ کیفیت زندگیم چطوری بود؟ خیلی عجیبه که انگار یک‌ماه پیش خیلی وقت پیش بوده!
میگفت: آدما شبیه حرفاشونن ولي اون حرفایی که نمیزنن . .
بعضی وقت ها حس بی هویتی بهم دست میده حس میکنم از خودم چیزی ندارم برای گفتن‌.
چقدر انسان تنهاست؛ مثل پرِ کاه در هوای طوفانی:))
در میان انبوهی از حجم نبودن ها ، به زندگی ادامه میدهیم ؛
ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدم‌های دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه می‌گذرد، نه جهان را نجات می‌دهیم و نه اهمیت می‌دهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای می‌نوشیم و شب به شب سر به بالش می‌گذاریم..!
هدایت شده از ‌
دیگر انرژی لازم برای ادامه دادن را نداشت .
آدما وقتی تموم میشن که دیگه کسی بهشون فکر نکنه..
فراموشم خواهی کرد ؛ و من اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم‌انگیز.
ولی یه سال دیگه اینطوری پیش بره میتونم به صورت مستقل برم یه گوشه تیمارستان زندگی کنم .
و در اخر من ماندم و من ؛ من از من رنجیده است . هیچکس نیست ، برای پا درمیانی ..