eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی برنده اونی بود که زود خوابید و فکر و خیال نکرد:)))
مشکل از اونجایی شروع شد که حرفامونو خوردیم و دلخوریامونو پنهون کردیم . .
روح درد بر اثر ترَک های مغزی در انزوای قلبی مچاله شده !.
‹اغمــٔـا›
پشت پلک هایم سدی زدم از جنس جانم . . که هر دم احتمال فرو ریختن دارد:)! #دست_نوشته
انسان زاده تنهاییست . . زاده شده است که تنها بماند. بیایند و نمانند و تنهایش بگذارند. در این تنهاییست که انسان بودنش را افشا میکند !
بیا بریم اینجا جای منو تو نیست ، بریم یجای دور خیلی دور .. اونقدر دور که مثلا ماه(:
و من توده ای از افکارِ بی پایانِ فهمیده نشده ؛
و در این آشفته بازار کسی به نام من به دنبالِ من میگشت و من خیلی وقت بود که از من رفته بودم...
‌گفتیم زمان لازمه، میگذره درست میشه نگذشتن زمان شد مشکل بعدی .
برای ادامه زندگی نیازمنده : کمی خواب از جنس کُما ، و سپس بیداری با چاشنی فراموشی ، کمی دلخوشی ، شادی و خنده به مقدار لازم ، قالبی ارزو ، فِری برای براوردن ارزوهایمان ، و در آخر تایین دمایِ لازم برای نسوختنش و رسیدن به انچه که میخواهیم ، هستیم . !
حس میکنم معلقم؛ بینِ دنیا ،آدما ،حرفا ،رفتارا ، فکرا، فکرا .. عجیب معلقم . .
توییت امشب: