eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تمامِ تنم خسته است،گردن،شانه و دست‌ها. خوابم می‌آید.سرم از همه‌جا خسته‌تر است. سرم مملو از خستگی است،مثلِ توپ پربادی که حتی برای یک سوراخ کوچک هم جایی نداشته باشد.
گاهی که میروی سمت چپ قفسهء سینه ام درد میگیرد.. احساس میکنم خالی میشود.. گویا تو قلبم را با خود میبری؛
کلماتی به من میدهید؟ برای شرح حالم کم آورده ام..
و اگر نسخه های قبلی درست بودند به این روز نمی افتادیم..
رسیدن به هر چیز خوبی ناممکن شده است باید هر کدام داستانی بسازیم و در آن فرو برویم شاید هنوز بتوان به دنیای خیالی امیدوار بود:))
میگف : بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون درد ، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دست دادیم .
و در آخر ما ماندیم و بغضی که نشکست .!
بعضی وقتها خیلی دیر است برای همه چیز تو هستی و ویرانه ای که امیدی به آبادیش نیست برای بازسازی دیر است برای ماندن دیر است برای رفتن دیر است برای همه چیز دیر است...
برای زندگی ؛ در هر خیابان غرقِ خون بودیم ..
نوشته بود : انگار قرار نیست راحت بشیم ؛ مثل تنه‌ی درختی که رو اقیانوس شناوره ، نه غرق میشه و نه به ساحل می‌رسه.
‌تن‌مان زندانی پرسلولی ، و ما اسیرهای بی ملاقاتی:)))