eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگف : بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون درد ، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دست دادیم .
و در آخر ما ماندیم و بغضی که نشکست .!
بعضی وقتها خیلی دیر است برای همه چیز تو هستی و ویرانه ای که امیدی به آبادیش نیست برای بازسازی دیر است برای ماندن دیر است برای رفتن دیر است برای همه چیز دیر است...
برای زندگی ؛ در هر خیابان غرقِ خون بودیم ..
نوشته بود : انگار قرار نیست راحت بشیم ؛ مثل تنه‌ی درختی که رو اقیانوس شناوره ، نه غرق میشه و نه به ساحل می‌رسه.
‌تن‌مان زندانی پرسلولی ، و ما اسیرهای بی ملاقاتی:)))
من در میان تمام چیزهای ثابت دنیا ‏غباری محوم که منتظر است با بادها برود !
همچون کلمه‌ای که با تکرارِ بیش از حد، معنی خود را از دست می‌دهد، حس می‌کنم زندگیِ روزمره‌ام دچارِ بی‌مسماییِ مزمنی شده.
‏‏دیگر یادمان رفته بود که باید با هم صحبت کنیم. هر کدام‌مان در یک گوشه‌ای مچاله شده بودیم ، در کنار یاد احساسی که هنوز گرما داشت...
در این جا که منم کسی چه میداند که بودن نیز همچون زیستن طاقت فرساست.