eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم‌ها در دو صورت حرف نمی‌زنند. یا وقتی حرفی برای گفتن نباشد و یا هنگامی که حرف خیلی زیادی برای گفتن است:))!
سلام
من از تنهایی نمی‌ترسم، از فریب دادن خودم می‌ترسم. می‌ترسم به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم می‌خواهد، نه آن طور که واقعا هست..
آدمی است دیگر؛ تمام داشته‌ها و نداشته‌هایش بند حوصله‌اش است حوصله که نداشته باشد،حتی ممکن است از آدم بودن استعفا دهد .
کجاست جای رسیدن و پهن کردن یک فرش و بیخیال نشستن!؟
تنی خسته و فسرده مانده است از من در تداوم بی‌اشتیاقی و اندوه ...
کاش زندگی یه روز در میون بود. هر روز آخه ؟ آدم خسته می‌شه.
و غیر از خودمان به هر سمتی که دویدیم ‏ غربت بود . .
باید یقه خودمو بگیرم و بگم چته؟چرا هر کاری میکنم هیچوقت برات کافی نیست؟چرا هر کاری میکنم خوشحال نمیشی؟چرا هیچوقت نمیذاری برات کافی باشم?!
ما برای فرار از واقعیت خوابیدیم ولی کابوس دیدیم:)
یک توده در حال فسخ و تجزیه بودم ، گویا همیشه اینطور بوده و خواهم بود ، یک مخلوط نامتناسبِ عجیب !.