قطار میرود ، تو میروی ، تمام ایستگاه میرود !
و من چقدر سادهام که سالهای سال در انتظار تو؛ کنار این قطارِ رفته ایستادهام ..
و همچنان به نردههای ایستگاهِ رفته تکیه دادهام ..
سپس برایت می نویسم ؛
و امیدوارم که نامه های مرا نخوانی بلکه خودم را بخوانی؛ کلمات نتوانستهاند مرا برایت توضیح دهند:))))
@AghmaaAli-Yasini-Talkh-128.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
قرارمون این نبود یه خاطره ی تلخ بشیم . . !
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمها در دو صورت حرف نمیزنند. یا وقتی حرفی برای گفتن نباشد و یا هنگامی که حرف خیلی زیادی برای گفتن است:))!
من از تنهایی نمیترسم، از فریب دادن خودم میترسم. میترسم به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم میخواهد، نه آن طور که واقعا هست..
آدمی است دیگر؛
تمام داشتهها و نداشتههایش بند حوصلهاش است حوصله که نداشته باشد،حتی ممکن است از آدم بودن استعفا دهد .