eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
قطار می‌رود ، تو می‌روی ، تمام ایستگاه می‌رود ! و من چقدر ساده‌ام که سال‌های سال در انتظار تو؛ کنار این قطارِ رفته ایستاده‌ام .. و همچنان به نرده‌های ایستگاهِ رفته تکیه داده‌ام ..
سپس برایت می نویسم ؛ و ​​امیدوارم که نامه های مرا نخوانی بلکه خودم را بخوانی؛ کلمات نتوانسته‌اند مرا برایت توضیح دهند:))))
@AghmaaAli-Yasini-Talkh-128.mp3
زمان: حجم: 3.5M
قرارمون این نبود یه خاطره ی تلخ بشیم . . ! 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم‌ها در دو صورت حرف نمی‌زنند. یا وقتی حرفی برای گفتن نباشد و یا هنگامی که حرف خیلی زیادی برای گفتن است:))!
سلام
من از تنهایی نمی‌ترسم، از فریب دادن خودم می‌ترسم. می‌ترسم به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم می‌خواهد، نه آن طور که واقعا هست..
آدمی است دیگر؛ تمام داشته‌ها و نداشته‌هایش بند حوصله‌اش است حوصله که نداشته باشد،حتی ممکن است از آدم بودن استعفا دهد .
کجاست جای رسیدن و پهن کردن یک فرش و بیخیال نشستن!؟
تنی خسته و فسرده مانده است از من در تداوم بی‌اشتیاقی و اندوه ...
کاش زندگی یه روز در میون بود. هر روز آخه ؟ آدم خسته می‌شه.
و غیر از خودمان به هر سمتی که دویدیم ‏ غربت بود . .