‹اغمــٔـا›
+ چرا از آدما متنفری ؟
من از آدما متنفر نیستم ، فقط بعضی وقتا بهشون نگاه میکنم و چیزی که باعث بشه دوسشون داشته باشم پیدا نمیکنم.
چشمان سیاهت گرفت جانم
از دست رفته تاب و توانم
قربانت شود جانم!
💙🌱تقدیم به:
- https://eitaa.com/hechhh
از چیست که بویی ندارد گل روزگار پیش رویت، خداحافظ
نشد بار دگر همچو رخسار مهت در جهان
که هر چه تلاش کردم نشد امکان، خداحافظ
💙🍊تقدیم به:
- https://eitaa.com/porteghalemon