‹اغمــٔـا›
+ چرا از آدما متنفری ؟
من از آدما متنفر نیستم ، فقط بعضی وقتا بهشون نگاه میکنم و چیزی که باعث بشه دوسشون داشته باشم پیدا نمیکنم.
چشمان سیاهت گرفت جانم
از دست رفته تاب و توانم
قربانت شود جانم!
💙🌱تقدیم به:
- https://eitaa.com/hechhh
از چیست که بویی ندارد گل روزگار پیش رویت، خداحافظ
نشد بار دگر همچو رخسار مهت در جهان
که هر چه تلاش کردم نشد امکان، خداحافظ
💙🍊تقدیم به:
- https://eitaa.com/porteghalemon
حکیممی چاره کن دگر دردم را
یا ببر سرم را یا مرا به مرادم برسان این را
یک من دانمُ، یک تو دانیُ، یکی هم...
💙🎶تقدیم به:
- https://eitaa.com/selnofill
در هر زمان میخواهد دلم تو را
پیچش دستانم به دور گردنت را
دیوانه ی چشمان سیا تو شدن را
یک من دانمُ، یک تو دانیُ، یکی هم...
💙🐣تقدیم به:
- https://eitaa.com/My_destiny
ای جانان، عشق من به تو را
یک من دانمُ، یک تو دانیُ، یکی هم...
تویِ محبوب معشوق من شدی، این را
یک من دانمُ، یک تو دانیُ، یکی هم...
💙🌾تقدیم به:
- https://eitaa.com/believere