‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
امیدوارم تو سن شصت هفتاد سالگی یاد کارهای نکرده و آروزهای از دست رفته جوونیمون نیوفتیم و همه وجودمون پُرِ حسرت نشه:))!
واسه طی کردن ادامه مسیر زندگیم زیادی خستهم، دوست دارم دراز بکشم بقیهشو قل بخورم.