یه وقتایی تصمیم میگیری عوض شی نشون میدی که به آینده امیدواری ، آهنگ شاد پلی میکنی و شیطنت میکنی، یه مدت هم ادامه میدی و بعدش به اندازه تمام مدتی که خودتو نگه داشتی و تظاهر کردی ، گریه میکنی :)))
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر آنچه در قلب میگذرد را نمیتوان گفت برای همین خداوند اشک، خوابِ طولانی، لبخند سرد و لرزش دستان را خلق کرد:))!