میگفت:
بعد از اینکه یکی ولتون کرد دنبالش ندویید اون اگه یه لحظه هم به حالی که بعد از رفتنش پیدا میکردید فکر میکرد هیچوقت ترکتون نمیکرد:))
نه میتوانیم بمیریم ، نه میتوانیم زندگی کنیم ، نه میتوانیم یکدیگر را ببینیم ، نه میتوانیم یکدیگر را ترک کنیم ، به تنگنایِ عجیبی افتادهایم !.
مرا از من گرفت!
كه از من خود ديگري سازد!
نه او من شد،
نه من او،
نه او ماند،
و نه من برگشتم به خود..
گاهی راحتتر آن است با وجود اندوهی که در درونتان موج میزند لبخند بزنید، تا اینکه بخواهید به همه عالم علت غمگینی خود را توضیح دهید . .
ولی قدر چیزای کوچیکو بدونین ، یه روزی به عقب نگا میکنین و میفهمین که چقد بزرگ بودن.
من فقط شروع کردم به بیرون کردن آدمایی که براشون مهم نیستم از زندگیم، میدونی چیشد؟
بعدش که چشم باز کردم دیدم هیچکس دورم نیست، دیدم که دیگه هیچکسو ندارم، خودمو دیدم من فقط تنها بودم فقط همین !.