سال نو را پیشاپیش تبریک میگویم.
به فکر سال قبل نباش
به این فکر نکن که کودک و جوانانمان به ناحق کشته شدند
که مردم فقیر و فقیرو تر شدند
که پدر شرمنده شد برای خرید لباس عید فرزندش
جام خونت را سر بکش، ماهم یک فکری به حال خودمان میکنیم.
کاش میشد آدم هروقت از دست خودش خسته شد ،خودش و یه جا جا بزاره و برای همیشه بره دنبال یه زندگی جدید مثلا خودم و مینداختم گوشه ی خیابون و میرفتم یه شهرِ خیلی دور .
سخنی نیست . .
حتی گوش هایم توان گوش دادن به موسیقی هم ندارند ؛
انگار که چیزی نمیتواند مرا آرام کند . !
شاید میخواهم گریه کنم ، یعنی باید گریه کنم . چون لابد وقتی نمیشود فریاد زد یا شیشه ها را شکست ، باید گریه کرد .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مرا دیگر احتیاجی به دلبر نیست، من سخت به یک خواب محتاجم، مدتش هر چه طولانی تر بهتر:))!
یک سالِ دیگه گذشت، با تمومِ خوبیا و بدیاش ..
با تمومِ خاستنا و نرسیدنا ..
با تمومِ دلهره ها و اشوب هاش ..
گذشت(:
و این ما بودیم که تغییر کردیم،
ما بودیم که یه ادمِ دیگه شدیم ..
ما بودیم که با همه چی سوختیم و ساختیم .
فقد خاستم بگم، تو سالِ جدید، بهترینِ خودتون باشید
سعی کنید به هرچی خاسته ی دلتونه برسید و همین دیگه ..
سالِ خوبیو براتون ارزو میکنم(:🤍🌱
ناگهان همان احساسِ ناگوار و آزارندهٔ همیشگی به او دست داد ، بیزاری از هر غریبهای که به حریم خلوتِ او وارد میشد یا فقط قصد ورود به آن را داشت.