eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنی نیست . . حتی گوش هایم توان گوش دادن به موسیقی هم ندارند ؛ انگار که چیزی نمیتواند مرا آرام کند . !
ولی اخر سر ميفهمی که اصن لازم نبوده چيزیو دو دستی بچسبی:))
شاید می‌خواهم گریه کنم ، یعنی باید گریه کنم . چون لابد وقتی نمی‌شود فریاد زد یا شیشه‌ ها را شکست ، باید گریه کرد .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مرا دیگر احتیاجی به دلبر نیست، من سخت به یک خواب محتاجم، مدتش هر چه طولانی تر بهتر:))!
یک سالِ دیگه گذشت، با تمومِ خوبیا و بدیاش .. با تمومِ خاستنا و نرسیدنا .. با تمومِ دلهره ها و اشوب هاش .. گذشت(: و این ما بودیم که تغییر کردیم، ما بودیم که یه ادمِ دیگه شدیم .. ما بودیم که با همه چی سوختیم و ساختیم . فقد خاستم بگم، تو سالِ جدید، بهترینِ خودتون باشید سعی کنید به هرچی خاسته ی دلتونه برسید و همین دیگه .. سالِ خوبیو براتون ارزو میکنم(:🤍🌱
سلام
ناگهان همان احساسِ ناگوار و آزارندهٔ همیشگی به او دست داد ، بیزاری از هر غریبه‌ای که به حریم خلوتِ او وارد می‌شد یا فقط قصد ورود به آن را داشت.
چه انتظارِ عظیمی نشسته در دلِ ما ؛ همیشه منتظریم و کسی نمی‌آید !
حضورش در اندازه‌ای نبود ، که بتواند تمام جاهای خالی را پر کند اما نبودنش ؛ خلأ معرکه‌ای بود . .
احساس میکنم وارد مرحله جدیدی از غم شدم. میبینم اما اعتراض نمیکنم میشنوم اما فریاد نمیزنم. تنها سقوط میکنم. تنها میمیرم، آهسته میمیرم.