و دیگر این که زیاد خسته و به همه چیز بیعلاقه هستم ، فقط روزها را میگذرانم و هر شب خود را به خاک میسپارم .
اما معجزهی دیگرم این است ؛
که صبح باز بلند میشوم و راه میافتم .
@AghmaaEhaam - Bezan Baran (320).mp3
زمان:
حجم:
12.6M
دلم گرفته است به این دل شکسته جان بده:))).
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرکسی در دنیا باید کسی را داشته باشد که حرف هایش را به او بزند ، بدون خجالت ، بدون رو دربایستی ، وگرنه آدم از تنهایی دق میکند:))!
مهم ترین ها کلماتن.
کلمات میتوانند بشکنند میتوانند زخم کنند و همان زخم را دوخت کنند کلمات میتوانند مسیر را تغیر دهند امید به زندگی بیاورند و روزی صدبار شلیک کنند
یک چیز دیگر هم بود که عذابم میداد
و آن اینکه هیچ کس شبیه من نبود و من هم شبیه کسی نبودم. من تنهام و آنها با هم ..