eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من از تحمل این درد ، خسته‌ام ، و باور کن خستگی آدم را کم‌کم می‌کُشد:)))
گاهی وقت‌ها فراموش می‌کنم که باید زندگی کنم. تنها به این خاطر که چاره‌ی دیگری ندارم ‌. ‌. .
آدم‌ها از آنچه شما می‌بینید "غمگین‌تر" هستند.
کاش جای کشتی‌هایم ، خودم غرق می‌شدم؛
میانسالی ام فرا رسید ؛ روبه روی تلویزیون نشسته ام با یک لیوان چای و زنم حرفم را نمیفهمد و بدتر از آن من هم نمیفهمم او چه میگوید ؛ دارم خستگی یک عمر تلف شده را روی دوش خود حس میکنم و دلم برای آن روزهایی که حرف هایم را میفهمیدی تنگ شده است ؛ معلوم نیست تو گیر کدام زبان نفهمی افتاده ای . !: )
آدمایِ افسرده فقط دنیارو بیشتر فهمیدن .
میز اگر بودم، خاک گرفته بودم از این سکون و سکوت و تنهایی..
آدمیزاد است دیگر دلش میخواهد برای یکی با همۀ آدم ها فرق کند "!
‏تنها که می‌ماند، سخت افسرده بود و می‌خواست کسی را صدا کند تا هم‌دمش باشد اما از پیش می‌دانست که با دیگران حالش از این‌ که بود، بدتر می‌شد.