هنگامی که از من می پرسند «خوبی؟»
برای اینکه مانع سوال های بعدی شوم
با سرعت پاسخ میدهم : «خیلی خوب»
اندوهم را برای خودم نگاه میدارم
احساس رسیدن به تنهایی مطلق...
کارما میگه : نگران بدی هایی که بهتون میشه نباشید دنیا هیچوقت آلزایمر نمیگیره ... !
سریال میدیدم که یهو پسره برگشت به مادرش گفت:«منو میبینی؟ من بیست سالمه اما به اندازه چهل سال غصه خوردم، ورزش کردم، سریال دیدم، مهمونی رفتم، اما همیشه قلبم غصه داشت. باور کن من اگه پیر بشم هيچوقت دلم برای جوونیم تنگ نمیشه.»
و چقدر حالش شبیه حال همهی ما بود.
ترس را کنار میگذارم و قلبت را لمس میکنم. عشق میورزم و عشق میگیرم. دلم برای دوست داشتن های پر هیجان تنگ شده بود..