‹اغمــٔـا›
شاد باد آنکه دل غمزده ای شاد کند...(:
با کسی که دوستش دارید
ساعت ها حرف بزنید ، چای بنوشید ،
و او را از لابهلای روزمرگیها نجات دهید ،
نگذارید به همین سادگی بمیرد !
‹اغمــٔـا›
آلبرکامومیگه:
اما قلب حافظهی خودش را دارد
و من هیچ چیز را
فراموش نکردهام...!
امروز يكى داشت ميگفت: من بى اونم ميتونم زندگى كنم ولى با اون يه جور ديگه زندگى ميکردم
قشنگ بود..!(: