eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کسی در من جا مانده‌،غم‌هایش را به جان میکشم
آدم برفیِ تنهایِ دلتنگی هستم، که با دستانِ عشق آفریده، زیرِ آفتاب رها و فراموش شد ..
و در آخر کوله‌یِ دلتنگی‌ام را بر، دُوش میکشم و میروم:))
‏هیچوقت فکر نمیکردم اینو بگم ولی به یه شکست کامل نیاز دارم ؛ شکستی که منو کاملا از پا درآره و دیگه نتونم بلند شم ؛ شکستی که باعث شه تموم شم ؛ خسته شدم از معلق موندن بین شدن و نشدنِ اون چیزی که باید بشه !.
‏تنها چیزی ك می‌تونه آدم‌ها رو تا اعماق قلبشون به هم نزدیک کنه ، دردهای مشترکشونه .
اما عزیز من ، هرآنچه شد ، خودت را تنها مگذار !
به خواستن یا نخواستن ما نیست ، زندگی بی رحمِ ؛ خیلی بی رحم . . درست تو یه زمان اشتباه چیزی ك نمیخوای رو میده بهت و چیزی ك میخوای رو ازت میگیره . . ‌.
- کاش میشد از گذشته . . به جرم مزاحمت‌های فکری شکایت کنیم: )!
و کاش آموزگار بودم ، تا درسِ صبر به طاقت طاق شده‌ام می‌آموختم .
دنیای عجیبی است، وقتی حرفت را نمی فهمند و خارج از درک و فهمشان است، تنها کاری که از دستشان بر می آید این است که بهت برچسب دیوانگی بزنند..