eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم برفیِ تنهایِ دلتنگی هستم، که با دستانِ عشق آفریده، زیرِ آفتاب رها و فراموش شد ..
و در آخر کوله‌یِ دلتنگی‌ام را بر، دُوش میکشم و میروم:))
‏هیچوقت فکر نمیکردم اینو بگم ولی به یه شکست کامل نیاز دارم ؛ شکستی که منو کاملا از پا درآره و دیگه نتونم بلند شم ؛ شکستی که باعث شه تموم شم ؛ خسته شدم از معلق موندن بین شدن و نشدنِ اون چیزی که باید بشه !.
‏تنها چیزی ك می‌تونه آدم‌ها رو تا اعماق قلبشون به هم نزدیک کنه ، دردهای مشترکشونه .
اما عزیز من ، هرآنچه شد ، خودت را تنها مگذار !
به خواستن یا نخواستن ما نیست ، زندگی بی رحمِ ؛ خیلی بی رحم . . درست تو یه زمان اشتباه چیزی ك نمیخوای رو میده بهت و چیزی ك میخوای رو ازت میگیره . . ‌.
- کاش میشد از گذشته . . به جرم مزاحمت‌های فکری شکایت کنیم: )!
و کاش آموزگار بودم ، تا درسِ صبر به طاقت طاق شده‌ام می‌آموختم .
دنیای عجیبی است، وقتی حرفت را نمی فهمند و خارج از درک و فهمشان است، تنها کاری که از دستشان بر می آید این است که بهت برچسب دیوانگی بزنند..
بیا همدیگر را بخواهیم! نه تو حال رفتن داشته باشی. نه من حال دل کندن....!