eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یک روز آخرین کسی که تورا می شناخت خواهد مرد! و فراموش خواهی شد:)))
مرا اتفاقی پیر کرد که هرگز رخ نداد..!
‹اغمــٔـا›
؛
عمیقا نیاز دارم که اطرافیانم ساکت باشند . نیاز دارم که همه موجودات در سکوت فروروند ؛ تا بلکه غوغای وحشتناک درون قلب من هم به پایان رسد .
اینک از تمام من تنها تکه ای خاکی و خونی باقیمانده . . .
گاهی با خودم ساعتها کلنجار میرم و فکر میکنم ؛ که آدمها چگونه نیمه گمشده خود را پیدا میکنند؟! من حتی خودم راهم گم کرده ام .
گویی قلبی دارم که شب‌ها به موقع مرور خاطرارت؛ می‌تپد .
میگفت: همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من آدم حسودی هستم و همه ی کسانی که تو را می‌شناسند ؛ لعنت به همه کسانی . . که تو را می‌شناسند
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رفت روی تخت و خوابید غمش هم جای دیگری نداشت برود کنارش دراز کشید:))!
هدایت شده از ‌
ولی اگه تنها راه احساسِ بد‌ نکردن ، کلا احساس نکردن باشه چی ؟