تو زندگی هر کس خط هایی هست
که وقتی ازشون عبور می کنی
هیچوقت نمیتونی برگردی
و آدم قبلی بشی
که بهش میگن ته خط ..
آنها دروغ میگویند،
و میدانند که دروغگو هستند
و میدانند که میدانیم دروغگویند
و با این وجود، با صدای بلند دروغ میگویند !
هدایت شده از محصولات غذایی سالم میثمی
گپی تاسیس کردیم
برای دوستی و رفاقت
برای بیشتـر دورهم بودن
برای خوب کردن حال همدیگه
برای اینکه بیاین و ماندگار باشید😂👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3878682980C87fa6e219e
‹اغمــٔـا›
گپی تاسیس کردیم برای دوستی و رفاقت برای بیشتـر دورهم بودن برای خوب کردن حال همدیگه برای اینکه بیای
این گپ زیر مجموعه اغما هم هست.
به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای؟!
تکاندن برف، از شانه های آدم برفی؟
کاش یه جاییو داشتم که فقط واسه من بود ، یه اتاقِ کوچیک هم قبول بود فقط جایی که میتونستم اونجا برم و از همهٔ آدما دور باشم ، همهٔ احساساتمو اونجا بروز بدم و دست از تظاهر کردن بردارم:))))
ویران شدن، تنها برای خانه اتفاق نمیافتد؛ من فروریختن یک نفر، آن هم با یک جمله را به چشم دیده ام !.