eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما‌ همون‌ نسلی‌ هستیم‌ که چون‌ دستمون به‌ مقصر‌‌ اصلی‌ نمی‌رسه ؛ از‌ همدیگه انتقام‌ می‌گیریم:))!
سلام
نه مرگ آنقدر تلخ است و نه زندگی آنقدر شیرین است که آدم برای این دوجانش را بدهد.
سکوتی از جنس فریاد در دلمان جاری‌ست-!
توی کتاب زنده به گور ، صادق هدایت میگه:
‹اغمــٔـا›
توی کتاب زنده به گور ، صادق هدایت میگه:
ﯾﮏ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﻫﺴﺖ، ﯾﮏ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ، ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮﺩ ﮔﻔﺖ، ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯽﮐﻨﺪ . . .‌
:>>
کریستین بوبن میگه:
برای پاک کردن کتاب‌ها ، کافی است آن‌ها را باز نکنیم، آدم‌ها هم همین‌طور؛ برای محو کردنشان کافی است ، هرگز با آن‌ها صحبت نکنیم ...!
چیزهایی هستن که تو درباره‌شون صحبت نمیکنی اما هرروز مجبوری با اونا دست و پنجه نرم‌کنی، باهاشون شب‌هارو بیداربمونی و حتی اجازه بدی رویاهات رو به کابوس تبدیل کنن؛ تو نمیتونی چیزی بگی اما گاهی‌اوقات دلت میخواست میتونستی اونارو فریاد بزنی. شاید اینجوری ازبین میرفتن، شاید فرارمیکردن و دیگه هیچوقت برنمیگشتن..!
دلم میخواد به همه‌ی آدمای زندگیم بگم اگه براتون کافی نیستم برین، واقعا ترکم کنین. دلم‌نمیخواد کسی باشم که ناخواسته بهتون آسیب میزنه، پس اگه اینی‌که الان هستم براتون کافی نیس برین؛ چون این بالاترین حد توانِ منه. ازاین بهتر نمیتونم باشم، یا قبولش کن و اینقدر گِله‌مند نباش یا برو...!