‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
هر کسی در عمقِ وجودِ خود،
قبرستانِ کوچکی دارد که محلِ آرمیدنِ
تمامِ کسانی است که او یک روز
آن ها را دوست داشته است ...
ولی غم انگیزترین قسمت مهربون بودن اونجاست
که هیشکی قدر بودنتُ نمیدونه ولی بازم مهربون میمونی، چون ذاتته و نمیتونی تغییرش بدی . .
سپس در گوشم گفت : حالم چیزی شبیه نشستن در وسط میدان جنگ و فکر کردن به نُتهای گنجشکها در سپیدهدم است.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وضعیت اقتصادی یه جوری شده منی که دخترم و زن ندارم، شرمنده زن و بچمم:))!