eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به خودم اومدم دیدم چقد خودمو حیف کردم..
و گفت چشم‌هایت ، چقدر اندوهگین است ؛ انگار سال‌هاست اشك نریخته‌اید !.
و غم بشکه‌های سنگینی را در دلم جا‌به‌جا می‌کند .
و از یك جایی به بعد اشك‌ها ، غم را گردن نمیگیرند . .
لحظات خوش هم اگر به اندازه کافي مهلت داشته باشند ، مي‌توانند به درد تبدیل بشوند.
-قضیه چیه؟ آینه‌ات شکسته! +آره، می‌دونم. اینطوری بیشتر دوستش دارم؛ منو همون‌طوری که حس می‌کنم هستم نشون میده.
کاغذها گریستند از فغانِ کلمه هایم ؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی تنها؛ تنها و تنها درمان یه درد، تجربه‌ی یه‌ درد بزرگتره:))!
سلام
از چی میترسی؟! وقتی از سخت ترین شبهای زندگیت بدون اینکه به کسی چیزی بگی گذشتی:)