‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
سخن با خود آخر خسارت برداشت، مغزی که سوخت، روحی که مرد، منی که تمام شد:))!
اغمایی های عزیز
از اینکه کانال مورد پسندتون هست خوشحالیم...
برای تک تک پست ها زحمت کشیده شده اما بعضی از افراد و کانال ها
بی توجه به این مورد پست ها رو به نام خودشون قالب کردن و به معنای ساده تر کپی میکنن!
با نهایت احترام ازتون خواستاریم کپی هاتون یا با ذکر نام کانال باشه و یا تکرار نشه
برای افرادی که وجدان ندارن قراره کارمون برعکس بشه و ما کانال ایشون رو به شما معرفی کنیم:)))
‹اغمــٔـا›
اغمایی های عزیز از اینکه کانال مورد پسندتون هست خوشحالیم... برای تک تک پست ها زحمت کشیده شده اما بع
لطفا اگر دیدید کپی از کانالمون رو حتما داخل ناشناس اطلاع بدید.
این دنیا چه رنج عظیمی میریزد به جان آدمها که هیچ چیز، هیچ چیز، هیچ چیز، آدمِ به استیصال رسیده را نجات نمیدهد. این اقیانوس بیکران چهکار میکند با نهنگها که به یکباره همهچیز را رها میکنند و به ساحل میزنند .؟
پدر خیال میکرد آدم وقتی در حجرهی خودش تنها باشد ، تنهاست.
نمیدانست که تنهایی را فقط در شلوغی میشود حس کرد !.
همه ی زخمها جسمی نیست ، گاهی یه کلمه چنان آسیبی به روح و روانت میزنه که ممکنه ماهها حالت خوبه نشه.