و تو در غیاب کسی که دوستش داری یتیم خواهی ماند، حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند . . .
ولی من خوبم. راستش را بخواهید همیشه خوبم.
و این تنها عیبِ من است.
چون آدم نباید همیشه خوب باشد...
@AghmaaNovan - Mage Mishe (320).mp3
زمان:
حجم:
4.6M
مگه میشه دوست نداشت قلب من راهی نداره:)))
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
شاید انسان ترجیح میدهد درکش کنند
تا اینکه دوستش داشته باشند:))!