eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
دنیا اونقدری ارزش نداره که دلِ اونایی رو بشکنی که دلشون فقط به تو خوشه .
‌گاهی میبینم و میگذرم بگذار فکر کنند نفهمیدم...
این دنیا چه رنج عظیمی می‌ریزد به جان آدم‌ها که هیچ چیز، هیچ چیز، هیچ چیز، آدم‌ِ به استیصال رسیده را نجات نمی‌دهد. این اقیانوس بی‌کران چه‌کار می‌کند با نهنگ‌ها که به یکباره همه‌چیز را رها می‌کنند و به ساحل می‌زنند .؟
‹اغمــٔـا›
-و دلتنگی، بخشی از من شده بود؛
-ما خدای دلبستن به چیزهای محالیم؛
پدر خیال می‌کرد آدم وقتی در حجره‌ی خودش تنها باشد ، تنهاست. نمی‌دانست که تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد!
‌واژگان در شرح سکوت آدم‌ها ، چه‌ قدر اندک و چه‌ بی‌مایه بی بضاعت‌اند . . .
‹اغمــٔـا›
نمی‌دانم گناه چیست...
آرزوها تاریخ انقضا دارن...
‹اغمــٔـا›
اونجا که هیچ‌کس میگه: زندگی تلخ نیست؛ زندگی ترشه که همه چشماشونو بستن
اونجا که علی‌ یاسینی میگه: دلش پرواز میخواستو ، تو بُریدی بالشو.
بعضی زخم‌ها انقدر عمیقن که یه نگاه، یه بو، یه فضا، یه لحظه کافیه تا همه‌ی درمان‌ها و تراپی‌ها و تلاش‌هات برای خوب شدن مثل دور برگشت یه فیلم از جلو چشمت رد بشن و برسن همون نقطه‌ی اول.. میفهمین چی میگم؟
به ظاهر ساکتم، در سینه‌ام آتشفشان دارم:)))