میگفت:
عشق یه طرفه اینجوریه که اون چاقو گذاشته بیخ گلوت و داره میکشتت و تو همون لحظه میگی مواظب باش دستتو نبره: ).
ولی خب از یه جایی به بعد فقط دستتو میزاری زیر چونت و میگی ولش کن بالاخره یچیزی میشه دیگه .
‹اغمــٔـا›
- آقا جونم همیشه میگفت :
خاطرههای خوب هیچوقت جایگزین خاطرات تلخ نمیشن فقط کمرنگترش میکنن :)