eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی‌ها پنجره را باز می‌کنند و فریاد می‌کشند بعضی‌ها پرده را می‌کشند و گریه می‌کنند ؛
رفته رفته انسان تسلیم می‌شود. توقع زیادی از زندگی نداریم اما یاد می‌گیریم باز کمتر از زندگی توقع داشته باشیم !.
روزی مثل حال الانِ تو بودم روزی مثل حال الانِ من خواهی بود - نوشته‌ای روی سنگ قبر قدیمی:)
با کُلی بغض و کلافگی میگفت: تا حالا غمگین‌تر از این هم بودم پس امروز هم دووم میارم.
من یک مهاجرم؛ از رویایی، به رویای دیگر...
میگفت: ‏تو بیمارستان به چرت بودن دنیا پی میبری یه نفر رو میارن که ده بار خودکشی کرده یه قدم اونور تر یه نفر واسه ده روز بیشتر زنده موندن داره میجنگه(:
منو تو تلاش کردیم دنیامونو عوض کنیم ولی دنیامون داره مار‌و عوض میکنه !
و "چیزی نیست" عبارتیست که آن را میگوییم وقتی درونمان لبریز از همه چیز است.
اگر گوشه‌ی خلوتی پیدا کند ، آبِ همه‌ی دریا ها را گریه خواهد کرد ...
مثلِ نهنگی ك سعی داشت ؛ دریا را از روی تنش کنار بزند .