eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
با کُلی بغض و کلافگی میگفت: تا حالا غمگین‌تر از این هم بودم پس امروز هم دووم میارم.
من یک مهاجرم؛ از رویایی، به رویای دیگر...
میگفت: ‏تو بیمارستان به چرت بودن دنیا پی میبری یه نفر رو میارن که ده بار خودکشی کرده یه قدم اونور تر یه نفر واسه ده روز بیشتر زنده موندن داره میجنگه(:
منو تو تلاش کردیم دنیامونو عوض کنیم ولی دنیامون داره مار‌و عوض میکنه !
و "چیزی نیست" عبارتیست که آن را میگوییم وقتی درونمان لبریز از همه چیز است.
اگر گوشه‌ی خلوتی پیدا کند ، آبِ همه‌ی دریا ها را گریه خواهد کرد ...
مثلِ نهنگی ك سعی داشت ؛ دریا را از روی تنش کنار بزند .
به دنبال یکدیگر خواهیم گشت روزی ك جان در بدن نیست . .
و اين يكي از عادت‌های قديمی و مسخره‌ی انسان است : وقتی راهش را گم ميكند تندتر می‌دود.!
‏و از خطاهای بزرگم آن بود ، ك لحظات دلخوشی را سرسری می‌گذراندم ، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی می‌کردم.