با کُلی بغض و کلافگی میگفت:
تا حالا غمگینتر از این هم بودم
پس امروز هم دووم میارم.
میگفت:
تو بیمارستان به چرت بودن دنیا پی میبری
یه نفر رو میارن که ده بار خودکشی کرده
یه قدم اونور تر یه نفر واسه ده روز بیشتر
زنده موندن داره میجنگه(:
و اين يكي از عادتهای قديمی و مسخرهی انسان است : وقتی راهش را گم ميكند تندتر میدود.!
و از خطاهای بزرگم آن بود ، ك لحظات دلخوشی را سرسری میگذراندم ، اما غم و اندوه را با همهی وجود زندگی میکردم.