‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رنگ عوض نکن میخوری زمین
اینو از برگای پاییزی یاد گرفتم:))!
به قول فروغ فرخزاد :
ما هرچه را که باید از دست داده باشیم ، از دست داده ایم
ما بی چراغ به راه افتادیم ...
یه سری اتفاقا میفته که دست ما نیست ،
ولی هر چی بشه، تقصیر خودمونه آخر سر؛
مثل همین دلتنگ شدن ...
‹اغمــٔـا›
اونجایی که محمود دولت آبادی میگه:
درون من را هیچکس نمی تواند ببیند ،
حتی نزدیک ترین کسان من،
تازه چه می توانند بکنند؟
در نهایت احساس همدردی...
میدونی تنها اشتباه من این بود
که همیشه برای سفت نگه داشتن رابطم
با اونایی که دوسشون دارم،
به اندازه دوطرف تلاش کردم ولی آخر خودم
زیر بار اینهمه سفت و سخت بودن شکستم(!