وقتی وسطِ راه میفهمی
دوست داشتنت یک طرفه بوده،
انگار از طبقه بیستم پرت میشی پایین،
ولی پا میشی راه میری، همینقدر ترسناک.
‹اغمــٔـا›
َبَر هیچ نِشستیم و بَر این هیچ براندیم؛
دَر هیچ بماندیم و از این هیچ بریدیم.
#کنجِدلِمَن
یکی بهم اسیب میزنه و من هم
همون کار رو باهاش میکنم
اما در آخر آدم بدهِ داستان من میشم .
وقتی یکی بهم میگه یکمی انرژی داشته باش اروم باش دوس دارم موهاشو بکنم
تو چی میدونی درون من چی میگذره؟!
دیگر غمگین نیستم بلکه به غمگین بودن تبدیل شده ام ، دیگر کم مانده وقتی کسی میخواهد بگوید غمگین است اسم من را نیز ببرد ، بله میتوان خندید ، اما نمیتوان شاد بود.
‹اغمــٔـا›
اونجا که علی یاسینی میگه: دلش پرواز میخواستو ، تو بُریدی بالشو.
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز
تنها که میزارنت.