eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
-و دلتنگی، بخشی از من شده بود؛
-ما خدای دلبستن به چیزهای محالیم؛
پدر خیال می‌کرد آدم وقتی در حجره‌ی خودش تنها باشد ، تنهاست. نمی‌دانست که تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد!
‌واژگان در شرح سکوت آدم‌ها ، چه‌ قدر اندک و چه‌ بی‌مایه بی بضاعت‌اند . . .
‹اغمــٔـا›
نمی‌دانم گناه چیست...
آرزوها تاریخ انقضا دارن...
‹اغمــٔـا›
اونجا که هیچ‌کس میگه: زندگی تلخ نیست؛ زندگی ترشه که همه چشماشونو بستن
اونجا که علی‌ یاسینی میگه: دلش پرواز میخواستو ، تو بُریدی بالشو.
بعضی زخم‌ها انقدر عمیقن که یه نگاه، یه بو، یه فضا، یه لحظه کافیه تا همه‌ی درمان‌ها و تراپی‌ها و تلاش‌هات برای خوب شدن مثل دور برگشت یه فیلم از جلو چشمت رد بشن و برسن همون نقطه‌ی اول.. میفهمین چی میگم؟
به ظاهر ساکتم، در سینه‌ام آتشفشان دارم:)))
و در میان این همه آدم، او تنها تنهایی اش را بغل می‌کرد !.
‌‌کلیه‌ی حرف‌هایش را فروخت ؛ میخواست سکوت بخرد . . .
میگفت: عشق یه طرفه اینجوریه که اون چاقو گذاشته بیخ گلوت و داره میکشتت و تو همون لحظه میگی مواظب باش دستتو نبره: ).
ولی خب از یه جایی به بعد فقط دستتو میزاری زیر چونت و میگی ولش کن بالاخره یچیزی میشه دیگه .