ولی کسی که بخواد بمونه هرجور شده میمونه پیشت اما آدما وقتی بخوان برن میرن و هیچی براشون مهم نیست ؛ بهونشون هم اینه که دستت پنج تا انگشت داره . . .
ما هنوز باهم حرف میزنیم؛ اما در خیالِ من.
تو نمیشنوی و من میگویم و میگویم و میگویم، چه دردناک: ).
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از ما هیچ چیز باقی نمیماند؛ جز خاطراتی که در آن دلیل حال خوب آدمی بودهایم:))!