‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از ما هیچ چیز باقی نمیماند؛ جز خاطراتی که در آن دلیل حال خوب آدمی بودهایم:))!
باید گریه کنم ؛ اما نه برایِ فاجعه ، برای اینکه بازمانده را نجات یافته میدانند.
حس میکنم وسط یه اتاق سیاه وایسادم و امواجی از افکار و احساسات درهم و بی نتیجه به مغزم هجوم میارن . . .