eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حتی یقین نداشت که زنده است؛ چون مثل یک مُرده زندگی میکرد .!
همیشه یا دیره یا دوره یا داره از دست میره ؛
ولی از یه سنی به بعد میفهمی دیگه نباید دنبال مقصر بگردی چون همش کار خودته .
و "اگر"  را در کشتزار پشیمانی کاشتیم، "کاش" رویید.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از ما‌ هیچ‌ چیز‌ باقی‌‌ نمی‌ماند؛ جز‌‌ خاطراتی‌‌ که‌‌ در‌‌ آن‌‌ دلیل‌‌ حال‌ خوب‌ آدمی‌‌ ‌‌بوده‌‌ایم‌‌:))!
سلام
باید گریه کنم ؛ اما نه برایِ فاجعه ، برای اینکه بازمانده را نجات یافته می‌دانند.
و سرانجام از ما تکه‌هایی به نامِ دلتنگی باقی ماند . !
دورانِ غم‌های عظیم و بی انتهاست .
حس میکنم وسط یه اتاق سیاه وایسادم و امواجی از افکار و احساسات درهم و بی نتیجه به مغزم هجوم میارن . . .
می‌گفت: لطفا وقتی میرید ، خاطره هاتونم ببرید شب واسه خوابیدنه !