ما هنوز باهم حرف میزنیم؛ اما در خیالِ من.
تو نمیشنوی و من میگویم و میگویم و میگویم، چه دردناک: ).
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از ما هیچ چیز باقی نمیماند؛ جز خاطراتی که در آن دلیل حال خوب آدمی بودهایم:))!
باید گریه کنم ؛ اما نه برایِ فاجعه ، برای اینکه بازمانده را نجات یافته میدانند.