eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی تنها اشتباه من این بود که همیشه برای سفت نگه داشتن رابطم با اونایی که دوسشون دارم، به اندازه دوطرف تلاش کردم ولی آخر خودم زیر بار اینهمه سفت و سخت بودن شکستم(!
این روزا فقط یه چیز اذیتم میکنه، اینکه کسایی واسم مهمن که فرد مهم زندگیشون من نیستم؛ بلکه یه نفر دیگس .
من اگه خبر داشتم بودن با اونا انقدر خوشحالت میکنه زودتر گورمو گم میکردم .
یه جایی خوندم نوشته بود ؛
‹اغمــٔـا›
یه جایی خوندم نوشته بود ؛
ادم نیاز داره ، بدون هیچ ترس و استرسی تمام محبت و دوست داشتنش رو برای یک نفر خرج کنه:))
یجایی که دقیقا نمیدونم کجاست ، یجایی بین خواب و بیداری ، بین مرگ و زندگی ، بین سفید و مشکی ؛ دقیقا من دارم بین اینا زندگی میکنم ..
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
زندگی به تن ما فری سایزه هرچی داد پوشیدیم ، غم بود خنده بود تلخ بود زهر بود . .!
‏بابام عاشق رنگ یشمیه ، ولی فقط یدونه پیرهن یشمی داره و ده تا آبی . چون مامانم عاشق رنگ آبیه:))
مادربزرگ میگفت: خدا نگاه میکنه ببینه تو با بنده‌هاش چه جوری تا میکنی تا همون‌ جوری باهات تا کنه، خوب تا کنیم..