eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگی به تن ما فری سایزه هرچی داد پوشیدیم ، غم بود خنده بود تلخ بود زهر بود . .!
‏بابام عاشق رنگ یشمیه ، ولی فقط یدونه پیرهن یشمی داره و ده تا آبی . چون مامانم عاشق رنگ آبیه:))
مادربزرگ میگفت: خدا نگاه میکنه ببینه تو با بنده‌هاش چه جوری تا میکنی تا همون‌ جوری باهات تا کنه، خوب تا کنیم..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
فکر کنم اون پیامایی که اگه واسه ۱۵ نفر نمیفرستادیم تا آخر عمر نفرین میشدیم حقیقت داشت ؛ وگرنه این همه بدبختی هیچ دلیل منطقی دیگه ای نمیتونه داشته باشه:))!
سلام
کاش یک صبح هوای مرا دلت بهانه کند..
یه روزی میفهمی تمامِ راه و بیراهه اومدی. یه روزی میفهمی پیشِ آدمای اشتباه بودی. یه روزی میفهمی به همه چی گند بزرگی زدی. یه روزی میفهمی و میخوای که برگردی پیشم. که اون روز دور نیست. ولی دیره.
خانوم‌ جون‌ موهاشو‌ بافت‌ و گفت : دیگه‌ یاد گرفتم‌ مرتب‌ ببافمشون‌ . . اشکاش‌ صورتشو‌ خیس‌ کرد ؛ گفتم : خب‌ بافتن‌ موهات‌ که‌ گریه‌ نداره‌ گفت : مو بافتن‌ بلد نبودم‌ . . همیشه‌ آقاجونت‌ میبافت ! اینکه‌ یاد گرفتم‌ مرتب‌ ببافمشون‌ یعنی‌ خیلی‌ وقته‌ آقاجون‌ نیست ؛ توام‌ خیلی‌ وقته‌ که‌ نیستی :)!
بچه که بودم مامانم میگفت: