قراره اغما لیست همسایه ها رو بروز کنه
کانال هایی که تمایل به همسایگی و شرایط پایین رو دارند لیست رو تا فردا همین موقع فور کنید.
-آمار کانالتون +200 باشه.
-وایب و موضوع کانالتون به کانالمون شبیه باشه.
-کانالتون خصوصی نباشه.
-اگه میخواید کانال رو چک نکنید و حمایت فقط یک طرفه باشه لطفا فور نکنید.
تا زمانی که لیست همسایه ها درست نشده لطفا پاک نشه✨.
چون جستجوی سراسری خرابه لینکتون رو ناشناس هم بفرستید.
https://gkite.ir/es/8276221
تنها که میماند ؛ سخت افسرده بود و میخواست کسی را صدا کند تا همدمش باشد اما از پیش میدانست که با دیگران حالش از این که بود؛ بدتر میشد.
و چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد؛ اما هیچکس نمیتواند چنین کاری بکند. باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار آمد."
ما نه زندگی هایمان به قشنگی عکسهاست ، و نه دوست داشتن هایمان به تندی شعرها ... ما فقط یک مشت آدم معمولی هستیم ! که صبح ها صبحانه میخوریم، ظهرها ناهار، شبها غصه ...
‹اغمــٔـا›
؛
گمان کنم من با اندوه انس گرفتهام. گاهی فکر میکنم که اگر غمی نباشد چقدر تنها میشوم، که حجمی عظیم در من خالی میشود که مرا میکشد. البته اکنون نیز حجمی عظیم در من وجود دارد که نهایتا مرا خواهد کشت.
خیلی شبا حس میکنم مغزم شبیه چرخ دنده وجودمو میبلعه و منو تو خودم میکشه !
راه فراری نیست.