آیا کلمات، واقعاً، به دردمیخورند؟ اصلاً میشود با کلمات توضیح داد درد[یا بگیر احساسات] چه بر سرِ ما میآورد؟ کلمات فقط وقتی سر میرسند که همه چیز تمام شده است.
‹اغمــٔـا›
؛
بی صدا به یادت هستم ، بی سر و صدا دوستت دارم ، در سکوت خاطراتت را مرور میکنم ، در خفا عکس هایت را میبوسم ، تنهایِ تنها کوچه های شهر را زیر باران قدم میزنم ، ذره ذره پیر میشوم ، قطره قطره آب میشوم ، و آهسته میمیرم . !
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد میشود که انگار اولینبار است با زندگیام مواجه شدهام و تابحال این را نزیستهام:)))
شاید باید بخوابم. طولانی، عمیق.
خواب بهترم میکند آیا؟ یا نه.
یا اصلا نمیدانم. اما باید بخوابم و خودم را در آن غرق کنم.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از اینکه آدمارو از دست بدی نترس، بترس از اینکه برای راضی کردن بقیه خودتو از دست بدی:))!