eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
شده ‏انقدر با خودتون حرف بزنین که تبدیل به دونفر شین؟:)
همه چیز را به خوبی درک میکنم، و این مرا خواهد کشت.
آیا کلمات، واقعاً، به ‌ درد⁩می‌خورند؟ اصلاً می‌شود با کلمات توضیح داد ‌ درد⁩[یا بگیر احساسات] چه بر سرِ ما می‌آورد؟ کلمات فقط وقتی سر می‌رسند که همه چیز تمام شده است.
نرم و آهسته بیایید‌ مبادا که ترک بردارد؛
‹اغمــٔـا›
؛
بی صدا به یادت هستم ، بی سر و صدا دوستت دارم ، در سکوت خاطراتت را مرور میکنم ، در خفا عکس هایت را میبوسم ، تنهایِ تنها کوچه های شهر را زیر باران قدم میزنم ، ذره ذره پیر میشوم ، قطره قطره آب میشوم ، و آهسته میمیرم . !
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد می‌شود که انگار اولین‌بار است با زندگی‌ام مواجه شده‌ام و تابحال این را نزیسته‌ام:)))
شاید باید بخوابم‌. طولانی، عمیق. خواب بهترم میکند آیا؟ یا نه. یا اصلا نمی‌دانم. اما باید بخوابم و خودم را در آن غرق کنم.
و بودنت از من آدمِ جدیدی میسازد، آدمی که فراموش می‌کند غم چیست . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از اینکه آدمارو از دست بدی نترس، بترس از اینکه برای راضی کردن بقیه خودتو از دست بدی:))!
سلام