eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی یکی بهم میگه یکمی انرژی داشته باش اروم باش دوس دارم موهاشو بکنم تو چی میدونی درون من چی میگذره؟!
دیگر غمگین نیستم بلکه به غمگین بودن تبدیل شده ام ، دیگر کم مانده وقتی کسی میخواهد بگوید غمگین است اسم من را نیز ببرد ، بله میتوان خندید ، اما نمیتوان شاد بود.
‹اغمــٔـا›
اونجا که علی‌ یاسینی میگه: دلش پرواز میخواستو ، تو بُریدی بالشو.
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
‹اغمــٔـا›
؛
گاهی وقتا ‏کلی آدم هم دورت باشن ‏بازم یه وقتایی ‏خودت میمونی و خودت...
ولی بیاین قبول کنیم که بهترین ورژنِ خودمونو سرِ مزخرف ترین آدمای دنیا هدر دادیم .
گاهی وقتا از خودت تشکر کن، تو تنها کسی بودی که خودتو ترک نکردی، تنها کسی بودی که خسته نشد، موند و ادامه داد .
بدترین باگ انسان؛ فراموش نکردن آدما و خاطراتشونه‌‌ ‌‌..
میگفت: ما همیشه سعی میکنیم احساساتمون رو پنهان کنیم و یادمون میره که چشم ها همشونو فریاد میزنن؛
فک کردم اگه تلاش کنم درست میشه؛ اشتباه فکر می‌کردم !.