وقتی یکی بهم میگه یکمی انرژی داشته باش اروم باش دوس دارم موهاشو بکنم
تو چی میدونی درون من چی میگذره؟!
دیگر غمگین نیستم بلکه به غمگین بودن تبدیل شده ام ، دیگر کم مانده وقتی کسی میخواهد بگوید غمگین است اسم من را نیز ببرد ، بله میتوان خندید ، اما نمیتوان شاد بود.
‹اغمــٔـا›
اونجا که علی یاسینی میگه: دلش پرواز میخواستو ، تو بُریدی بالشو.
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز
تنها که میزارنت.
‹اغمــٔـا›
؛
گاهی وقتا کلی آدم هم دورت باشن بازم یه وقتایی خودت میمونی و خودت...
ولی بیاین قبول کنیم که بهترین ورژنِ خودمونو
سرِ مزخرف ترین آدمای دنیا هدر دادیم .
گاهی وقتا از خودت تشکر کن،
تو تنها کسی بودی که خودتو ترک نکردی،
تنها کسی بودی که خسته نشد،
موند و ادامه داد .
میگفت:
ما همیشه سعی میکنیم احساساتمون رو پنهان کنیم و یادمون میره که چشم ها همشونو فریاد میزنن؛