eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی وقت‌ها فراموش می‌کنم که باید زندگی کنم. تنها به این خاطر که چاره‌ی دیگری ندارم.
سلاخی کردند روبروی چشمانمان امید را؛
و من مثل سایه که بخواهد از تن جدا شود ، مثل تن که بخواهد از جان جدا شود ، می خواهم از یاد بروم .
وارد یه جمعی شد دید دارن پشت سرش حرف میزنن، گفت خوب نیست پشت سر مُرده حرف بزنید: )!
دلم میخواهد خودم را از تنم در بیاورم بشورم بچلانم و روی طناب حیاطمان پهن کنم‌فردا بیایم و ببینم که مرا باد با خود برده است . . ‌
دیگه نمیشه عاشق کسی شد ، هرکی الان داره تو ذهنش با یکی زندگی میکنه .!
ما را شکستگی به نهایت رسیده است، چَندان شکسته ایم که نَتوان دِگر شکست.
موسیقی تنها راه فرار است، بی آنکه خانه را ترک کنی‌.
میگفت: کودک که بودم ؛ گمان میکردم سردتر از بستنی چیزی وجود ندارد . حال که فکر میکنم میبینم سرد تر از بستنی ، قلب آدم هایی‌ست که تا میفهمند دوستشان داریم مارا ترک میکنند ...