گاهی یه حرفایی رو نمیشه زد،
یه اشکایی رو نمیشه ریخت
مثل جایی که هوشنگ ابتهاج میگه :
سال ها نا گفته ماند این شرحِ درد .
از غم گریزیم نیست؛ چنان غمگینم، که گرچه میکوشم به هیچ نیندیشم، سنگینی همین هیچ هم مرا از پای در میافکند...
انگار زخمِ من، قبل از من وجود داشته ، من فقط به این دنیا اومدم تا صاحب این تَن شه.
@Aghmaamohammad_alizadeh_baraadar_128.mp3
زمان:
حجم:
4.7M
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه !.
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کودکیام را دوست داشتم؛ روزهایی که به جای دلم سرِ زانوهایم زخم بود:))!