از غم گریزیم نیست؛ چنان غمگینم، که گرچه میکوشم به هیچ نیندیشم، سنگینی همین هیچ هم مرا از پای در میافکند...
انگار زخمِ من، قبل از من وجود داشته ، من فقط به این دنیا اومدم تا صاحب این تَن شه.
@Aghmaamohammad_alizadeh_baraadar_128.mp3
زمان:
حجم:
4.7M
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه !.
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کودکیام را دوست داشتم؛ روزهایی که به جای دلم سرِ زانوهایم زخم بود:))!
لرز به جانم می افتد وقتی نوری نیست در تاریکی ذهنم
من از آینده ای مبهم فرار میکنم
ذهنم نگران روز هایی شده که هنوز نیستند
کاش جای تک تک این درهمیات کمی نور به سیاهی ذهنم بتابد...