eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من دیگه درون‌گرا نیستم، درونم ساییده شده، چیزی ازم باقی نمونده .
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
همه چیز برای کسی که می‌داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می‌افتد. خلاصه که ریلکس باش، ببین بشنو، بگذر ... جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه
ولى من تو تمومه تنهاییام فقط داشتم به این فک میکردم نکنه تو احساس تنهایی کنی:)
من غم انگیز ترین شعر جهانم ؛ تو نخوان
‹اغمــٔـا›
ولى من تو تمومه تنهاییام فقط داشتم به این فک میکردم نکنه تو احساس تنهایی کنی:)
من از اونجا تنهام شدم که دیگه کسی باهام حرف نزد . کسی خبرمو نگرفت ، حالمو نپرسید . تنهایی .. فلسفه ی جالبیه چون میتونی همه رو بشناسی کسایی که فکرمیکردی تا آخرش هستن اصلا ولت نمیکنن ولی یهو تنها که میشی رفتارت باهاشون عوض میشه یهو غیب میشن . درکتون نمیکنم .
گفتم‌ بمانم؛ بمانی؛ ببینند؛ بمیرند. ماندم؛ نماندی؛ دیدند؛ خندیدند:)))
من‌میخوابم و تمام‌حرف‌های نگفته‌ام‌ همچنان بیدار می‌مانند.
روی‌ دست‌ شب‌ مانده‌ام‌،‌ دیگر‌ حتی‌ خواب‌هم‌ مرا‌ نمی‌برد !
چگونه می‌توان گرد آورد هزار تکه‌ی پراکنده‌ی هر آدم را؟