‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
همه چیز برای کسی که میداند
چگونه صبر کند،
به موقع اتفاق میافتد.
خلاصه که ریلکس باش،
ببین بشنو، بگذر ...
جدی نگیر
و یادت بمونه که
گاهی صبر خود تلاشه
‹اغمــٔـا›
ولى من تو تمومه تنهاییام فقط داشتم به این فک میکردم نکنه تو احساس تنهایی کنی:)
من از اونجا تنهام شدم که دیگه کسی باهام حرف نزد .
کسی خبرمو نگرفت ، حالمو نپرسید .
تنهایی .. فلسفه ی جالبیه چون میتونی همه رو بشناسی کسایی که فکرمیکردی تا آخرش هستن اصلا ولت نمیکنن ولی یهو تنها که میشی رفتارت باهاشون عوض میشه یهو غیب میشن .
درکتون نمیکنم .