eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتنت آن‌قدرها هم که فکر می‌کنی فاجعه نیست! من مثل بیدهایِ مجنون ایستاده می‌میرم ..
- چیست آدمی؟ حجم عظیمی از رفتن‌های بی‌ بازگشت، تلاطمی از دلتنگی‌های تلنبار شده، توده‌ای از شب‌ و روزهای غریب و‌ تکراری که تمام عمر درجا میزنند.
‹اغمــٔـا›
؛
از خواب خسته ام؛ ‏به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم ‏چیزی شبیه بیهوشی ، ‏برای زمان طولانی . . ‏شاید هم از بیداری خسته ام ‏از این که بخوابم ‏و تهش بیداری باشد ‏کاش می شد سه سال یا شش سال ‏ یا نه سال خوابید ‏و بعد بیدار شد ‏نشد هم ، ‏نشد . .
و من مانده بودم به تماشای تو با دیگران:)
قصه‌ای تکراریست ، حالم از حالِ خودم خورد بهم!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش می‌شد تو را ور دارم ببرم و برنگردیم، برویم و باهم آواره شویم:))!
سلام
من ذره ذره وجودم را روی کاغذ کشیدم و این کاغذ بود که سیاه شد .
ما همیشه یک نفر را پشت صورتمان داریم؛ که بریده از دنیا، می‌خواهد برود فرار کند اما لباسش هر بار گیر می‌کند به پوست و لبمان! طوری که آدم ها خیال می‌کنند داریم می‌خندیم ..